24 Kasım 2011 Perşembe

Star’ın yıldızı bir türlü parlamıyor



Star TV’den bahsediyorum, evet bir türlü yıldızı parlamıyor, parlayamıyor. Parlama emaresi de göremiyorum şu an ama Cem Aydın’ın dediği gibi umarım 1 yıl sonra farklı bir Star olur.
Star TV’nin açıkçası öncesinde de birçok dizisinde , programında istikrar olmuyordu. Kanal D’nin dizi transferleri sayesinde güç ve destek alıyordu. Haber kadrosu olarak güçlüydü sadece.
Şu anki Star TV de hafta sonu haberlerini sunan Nazlı Öztarhan’ı hafta içine alarak hata yaptı, hafta içi ana haber için farklı daha deneyimli bir haberci seçilmeliydi hala da geç değil…Öztarhan’ın zayıf kalacağını çok önceden belirtmiştim.
Kanalın yeni dizilerine gelince, sanki çok uzun ömürlü olmayacaklar gibi. Tek başımıza’nın iki ana karakteri biri fakir diğer zengin olanın hizmetçisi. Ahu Türkpençe’nin canlandırdığı karakter istemediği bir evlilik yapmış, kocasından şiddet görüyor. Şiddet görüntülerinin bu kadar gözümüze sokulmaması gerek. Başak Köklükaya’nın canlandırdığı varlıklı kadının sorunu daha vahim anladığım kadarıyla enseste maruz kalmış. Bu konuya değinmesi açısından cesur buldum diziyi. Bunun dışında klasik anlatıya katılan bir yenilik görmedim.
Bir Ömür Yetmez’de ise bütün sırlar bir bölümde bolca flashbackle verildi. Açıkçası benim merak edebileceğim bir şey kalmadı çünkü çözdüm her şeyi. En azından kardeş olduklarını v.b. birkaç bölüm sonrasına bıraksaydınız. Bir senaryonun en önemli öğesi; merak öğesi zayıf şu an ve hikaye ağır ilerliyor.
Her iki dizinin de castları başarılı. Ancak senaryolara acil müdaheleler gerek.
Ocak’ta geçecek Muhteşem Yüzyıl ise kanala ivme sağlayacaktır tabii ki.
Melek Baykal’ın sabah programı sunma fikri bana şu an hiç sıcak gelmiyor ama öğlen kuşağında bir program güzel olur. Kanallar artık neden Esra Ceyhan’ın yaptığı gibi programlara yer vermiyor, her yer izdivaç oldu, öğleden sonra gerçek bir kadın programı görmek istiyorum.
Star TV bunu yaparsa güzel bir alternetif getirmiş olur bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder