14 Şubat 2012 Salı

Şiddet normalleştiriliyor



ATV ekranın Alemin Kıralı dizisini beğeniyle izliyorum. Cast başarılı, oyunculuklar doğal ve samimi demiştim…
Başrollerdeki Oya Başar ve Şafak Sezer’in kaynana-damat çatışması hikayenin çatısı, gayet eğlenceli diyaloglar bulunuyor.
Ancak sorun daha önce de ‘Şiddetin komedisi olur mu?’ yazımda eleştirdiğim yan karakterler; Kubat ve Nihale. BKM’den tanıdığımız Metin Yıldız ve Avrupa Yakası’nda kapıcı kızı olan Ececan Gümeci bu rollerde başarılılar. Ama sorun karakterlerin içeriğinde.
Bir Kubat, Nihale’ye bir Nihale Kubat’a şiddet uyguluyor.
Şiddetin komedisi yaplıyor.
Çok merak ediyorum diziyi izleyen, izleten kimse bu durumdan rahatsız olmuyor mu?
Televizyonda şiddet gülünerek dışsallaştırılacak bir şey değil aksine böyle bir durumda şiddet normalleştiriliyor.
Bir an önce artık bu karakterlere farklı ufuklar açılmalı, senarist bu kadar mı sıkıntı çekiyor, yapımcı, yönetmen müdahele etmeli artık.
Dizide çocuklar rol alıyor, çocuklar izliyor amaç bir aile dizisiyse dikkat ve özene davet ediyorum!

2 yorum:

  1. 36. izleyicin olarak merhaba blogunu beğendim ve seni izlemye aldım. bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil